Saturday 5 November 2011

cume kw dalam haty aku ;')

lame xpegang laptop menghadap blog niyh.
beb, aq baru bace blog kw. sorry beb. aq memang betol-3 xdapat tahan air mate aku dari jatuh. aku xtahu nak mule an dari mane. aku terlalu sayang kau. aku xtahu nape aku xboleh nx jumpe kw nx stry at kau. beb, aku kenal kau memang da lame tapi bile jadi bende niyh aku mcm xkenal sape kau beb. sumpah, aku rase kau bukan ag adeq aku kawan baek aku yg selame niyh aku kenal. aku tibe-2 terkejut dgn bende yg aku kne face. sekelip mate beb kw berubah dgn aku. yes! aku akui aku pown berubah gx. kali ni kite gaduh sampai mcm niyh sekali an?? kw jangke cmue niyh boleh berlaku?? macam-2 citer aku dengar. mcm-2 bende jadi DEPAN MATE aku yg buad aku sakid haty benci kat kau. aku jauh an diri aku dari kau and dorang bukan sebab suke-2. myb kau fikir aku lupe korang aku lupe kau. x beb! aku xpernah lupe sape kau spe dieorang! aku tahu yg kau pown tahu an aku terlau sayang an kau! aku mintak maaf kalau segale bende yang aku buad sepangjang kite gadoh buad kau sakid haty kecewe sedih nanges pe semue. aku nx try jadi kuad beb. sumpah, aku lemah giler bile kau tak ade. macam-2 beb bende jady at aku tanpe pengetahuan kau. ALHAMDULILLAH, abg aku ade tox tolong aku. beb, sepanjang kite gadoh kali miyh aku xmerayu ag at kau an. tapi kai niyh aku merayu beb aku nx kite baik balik macam dulu! kau xrindu ke beb?? kau lupe pe yang kau paernah cakap?? ->AKU KAWAN YANG PAING KAU SAYANG! -> EVEN PAPE JADY KITE TETAP KAWAN ->KAU JADI PENGAPIT AKU BILE AKU KAHWIN NANTY. beb, memang kau nampak aku berubah memang kau nampak aku laen memang kau nampak aku dengan kawan laen tapi xbermaksud aku lupe kau. aku jz nx mule an hidup baru. aku sakid sangad beb. aku rindu beb nx peluk kau nx tidur dgn kau nx lepak dgn kau nx kongsi smue citer dgn kau nx denga kau bgy nasihat yg xputus-2 bile aku ckp aku rindu arwah aku rindu apex. beb, pelukan terakhir dary kau gelak terakhir dengan kau time kite raye same-2. penat beb aku menangis sane sini bile orang tanye sal kau. yes, sampai aku mohon pindah sekolah! n now kau bahagie dgn dy. ye, memang aku sayang dy tapi now memang aku benci dy! sorry beb. memang aku luah semue sebab aku da terlampau diam selame niyh. aku tahu ade orang kutuk aku at kau and dorang gx. aku xkesah. ckp ah ape nx ckp slgy xmaty ag! beb, aku nx kau ingat balik semue kenangan kite. aku terlalu rindu kau! rindu yang teramat FATHIN NATASHA BTE ZAINAL MURAD! :'( aku rindu kau deq. even kau xley terime aku tapi ingt ah aku tetap sayang kau sampai aku maty. :'(:'(

2 comments:

  1. betul2 luahan hati adik aku sorang ni.
    sape abg kau tu dill?

    ReplyDelete
  2. Iela, sudahlahhh .. Jangan sedih2, insyaAllah one day dia mesti baik balik dengan kau.. Sabar eh ..

    ReplyDelete